POWERKITE CLINIC

Een te gekke belevenis met vrienden of collega's

KINDERPARTIJTJE

Een kicke feestje met vrienden en vriendinnen

TEAMBUILDING & FUN

Op het strand met je collega's

GENIET VAN

Zon, zee en strand

POWERKITE CLINIC

De powerkite clinic voor groepen is en blijft razend populair. Al meer dan 5000 personen gingen u voor! Kom powerkiten op het strand van Noordwijk. Groepen van 4 to 250 personen zijn bij ons van harte welkom. Iederen kan het leren.

Powerkiten voor groepen

Ideaal voor bedrijfsuitjes, familie-uitjes, vrijgezellenuitjes of andere groepen. Powerkiten is een enorm actieve maar rustgevende sport. Op het strand gaan we aan de slag met verschillende soorten en maten powerkites. De clinic wordt gegeven door gecertificeerde instructeurs en duurt +/- 1,5 uur. Het aantal instructeurs hangt af van de grote van de groep, wij zorgen er altijd voor dat iedereen zo veel mogelijk aan de beurt komt.

Heeft u afwijkende vragen voor uw groep? Ga dan naar ons contact formulier en binnen één dag heeft uw antwoord op al uw vragen.

Hoe verloopt de powerkite clinic?

Iedere powerkite clinic is natuurlijk anders, maar de meeste van onze clinics gaan er ongeveer zo aan toe: de groep wordt ontvangen op de locatie. Er is hier ruimte om zich om te kleden of naar de wc te gaan. Daarnaast is er de mogelijkheid om voor- of achteraf te genieten van de zon en drankje op ons terras.

Als iedereen er klaar voor is starten we de clinic met een klein gedeelte theorie over de wind, de vlieger en veiligheid. De groep wordt opgedeeld in kleinere groepjes om zo persoonlijk met een instructeur aan de slag te gaan. De theorie die we zojuist hebben gehoord gaan we nu in de praktijk toepassen. Met wat vallen en opstaan lukt het iedereen om de basis onder de knie te krijgen. Zodra iedereen de basis onder de knie heeft kan er gewisseld worden tussen de groepjes, zodat iedereen op zijn eigen tempo aan de slag kan met de powerkites! Als groep heb je zelf de mogelijkheid om aan te geven hoe spannend jullie de clinic willen maken, voor ons kan het niet gek genoeg! Maar let wel op safety first.

Prijzen powerkite clinic:

• €25 p.p. voor groepen vanaf 4 personen;
  • €22 p.p. voor groepen vanaf 8 personen;
  • €18 p.p. voor groepen vanaf 16 personen.

Voor groepen groter dan 30 personen kunt u een offerte aanvragen via ons contactformulier.

Al onze clinics kunnen worden georganiseerd in combinatie met een kopje koffie, lunch, borrel of diner in ons surf café. Neem gerust contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

Powerkiten in de winter?

Powerkiteschool is de enige school in Nederland die 365 dagen per jaar geopend is als het weer het toe laat. Dus ben je opzoek naar een bedrijfsuitje of ander soort groepsuitje in de winter? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. In de winter geven wij lessen op externe locaties.

Teambuilding en fun samen met je team collega's een fantastische beleving op het strand van Noordwijk!

Zijn jullie met je bedrijf opzoek naar een sportief uitje? Vier dit dan op het strand van Noordwijk.

Beleef de kracht van de wind met je collega’s en ga gezamenlijk aan de slag met verschillende powerkites. Uitgeput na +/- 1,5 uur powerkiten? Achteraf nog zin om bij één van de vele prachtige beachclubs in Noordwijk na te genieten? Wij regelen het!

Gezellig met je vrienden of vriendinnen actie op het strand, daarna uiteraard tijd voor een drankje!

Is er een vrijgezellenuitje te vieren en wil je toch nog even sportief bezig zijn? Kom dan powerkiten met uiteraard een afsluitende borrel aan het strand! Borrels kunnen ook verzorgd worden met een aansluitende barbecue of diner.

Kinderfeestje powerkiten; Jarig? Vier je kinderfeestje op het strand van Noordwijk.

Haal samen met al je vriendjes en vriendinnetjes een powerkite diploma. Jullie gaan racen over het strand, vliegen door de lucht en andere spellen om een echte powerkiter te worden.

Programma:

• Ontvangst in clubhuis, de kinderen worden ontvangen in het clubhuis. Gebruik van omkleed ruimte, wc etc.
  • Korte introductie over wat de kinderen vandaag allemaal te wachten staat.
  • Theorie: uitleg over de wind, kite en veiligheid.
  • Aan de slag: na de theorie kan er begonnen worden met het powerkiten. Alle kinderen krijgen tips & tricks om de powerkite zo goed mogelijk te beheersen.
  • Spel: Er zijn 3 spelvormen namelijk; precisie, snelheid en sprongkracht.
  • Vrij powerkiten: na de spelvormen is er wellicht nog wat tijd over om vrij te powerkiten.
  • Uitreiking: speciale powerkite oorkonde voor iedere deelnemer, ook volgt de bekendmaking van de winnaar van de dag.
  • Tijd om te chillen: De kinderen krijgen 2 consumpties naar keuze; blikje drinken/pakje wicky en een zakje chips.
  • Powerkiten met de klas, een fantastische beleving voor zowel basisscholen, middelbare scholen en hogere scholen.

Als klas of school opzoek naar een te gekke belevenis op het strand? Wij verzorgen powerkite-clinics op maat. Bent u naast het powerkiten nog opzoek naar andere activiteiten? Vraag naar de mogelijkheden!

Groepen die u voor gingen: Davinci College Leiden, Kingschool, ID-college, Studentenvereniging Vestuvalo.

Powerkiten met de familie op het strand, ervaar samen de kracht van de wind!

Organiseert u een familiefeest en heeft u altijd al een keer willen powerkiten. Kom dan gezellig naar het Noordwijkse strand om dit te vieren. We hebben vliegers in alle soorten en maten, zodat zowel de allerkleinste als de oudste plezier kunnen hebben.

Afsluiten met een gezellige lunch, borrel of diner ? Informeer naar de mogelijkheden!

GROEPSUITJES VOOR IEDEREEN!

Neem je zwembroek mee en je wordt thuis gebracht, een onwijs leuke ervaring met de kids op het strand van Noordwijk!

Powerkiten met de familie op het strand, ervaar samen de kracht van de wind!

Powerkiten op het Noordwijkse strand; Het leukste bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest of groepsarrangement!